Monday 12 November 2012

Sedih Sangat

      sedih sangat sebab tahun depan kawan aku dah nak pindah sekolah dan mak die suruh die masuk tahfiz. aku sedih bkn sbb die nak masuk tahfiz, tpi sebab susah nk cri kwn mcm die. nnti mesti dh tk dpt nk dengar die nye lawak bangang, buat aku gelak ngn lain2 la. aku ngn die boleh tahan rpt la jugak tpi tk de la rpt mcm kwn baik, hehehe..... hari jumaat lepas adalah hari terakhir aku ngn kwn2 aku jumpe die sbb die kn dh nk pindah. tpi mse hari terakhir die kt skola tu aku nmpk die happy semacam je tk nmpk mcm biase, dn kawan aku si diana dan haziqa byk sngt amik gmbr die yg happy tu dan si diana ngn haziqa boleh lgi pegi angkat kn gmbr die pakai cermin mate dan tage kn kt aku di facebook, gmbr tu cute sngt tau nk tergelak pon ade mse first time tengok gmbr tu. ape ape pon aku doa kan die happy selalu dan selamat belajar ok bye......

No comments:

Post a Comment