Wednesday 8 March 2017

permulaan baru bagi tahun 2017

Greeting Text

Assalamualaikum semua. Lama dah xupdate blog ni, dah berhabuk sungguh hahah. Sekarang dah free boleh lah nak update blog balik kan?? haha.. sekarang tengah tunggu result SPM yang hanya tinggal lagi 8 hari saja lagi.( berdebar 2 la pulak )... sementara tengah tunngu result SPM ni keluar, saya ni adalah buat part time bisnes, antaranya saya jadi dropsip dan agent untuk satu produk ni...Nak tau tak produk ape yg saya jual?? jeng! jeng! jeng! hahah... produk yg saya jual ialah produk daripada Huna Malaysia... mesti ramai yg tertanya2 produk ape je yg ada kan?? Huna Malaysia ada 3 jenis produk iaitu HUNA ALOE VERA GEL, HUNA GLOWING BAR & HUNA FABULOUS FOUNDATION.
cukup lah setakat ni je saya cerita tentang produk yg saya jual buat sementara ni.. nnti saya sambung lagi dekat post yg akan datang ye... doakan supaya saya dapat keputusan yg baik dalam SPM dan lulus dalam semua mata pelajaran... amiinn...

No comments:

Post a Comment